TSO ONLINE STAPT OVER NAAR EEN NIEUW SYSTEEM: KONNECT

17 januari 2024

TSO ONLINE STAPT OVER NAAR EEN NIEUW SYSTEEM: KONNECT

Voor het gebruik van de TSO vragen wij elk jaar uw kind(eren) online aan te melden bij TSO Online.
Echter vervalt TSO Online en stappen wij over naar Konnect. Vanaf het nieuwe jaar, januari 2024, kunt u uw kinderen aan en afmelden bij Konnect.

Voor u als bestaande ouder scheelt het dat u uw aanvraag van dagen voor het KDV, BSO en TSO in één account kan aan en afmelden.
Voor de nieuwe ouder kunt u een nieuw account aanmaken. Het aanmaken van een nieuw account kan via www.kindencoludens.ouderportaal.nl
Vanuit het hoofdkantoor van Kind en Co Ludens ontvangt u hier informatie over via de mail.

Mocht u vragen hebben over Konnect dan kunt u contact opnemen met onze TSO administratie, het mailadres is planning@kindencoludens.nl.
De coördinator op de locatie, Marleen Fritschy, is voor u het directe aanspreekpunt en is te bereiken via Tsopietmondriaan@kindencoludens.nl

Met vriendelijke groeten,
Marleen Fritschy