Inloopmiddagen

Twee keer per jaar houden wij een open middag. Van 14.15 tot 15.15 zijn alle klassen open voor een bezoek.
Leerlingen presenteren hun creatieve werken, de hoeken waar zij spelen, of u kunt een kijkje nemen in de werkboeken of lesmethodes.

Daarnaast is er elk jaar een afsluiting rondom een levensbeschouwing waar de kinderen aan gewerkt hebben. Ook hier bent u in alle klassen welkom om de resultaten van dit project te bekijken.

Boogie Woogie

De Boogie Woogie is niet meer weg te denken van onze school! Twee keer in het jaar laten de kinderen op deze ochtend zien wat zij op creatief, muzikaal, sportief én cognitief gebied in huis hebben.
Elke klas mag iets laten zien waar ze trots op zijn, en alle ouders, opa’s en oma’s, buren of andere geïnteresseerden zijn welkom om dit te bekijken in onze theaterzaal.

De Boogie Woogie heeft dit schooljaar weer met ‘publiek’ plaatsgevonden. Het was een feest om de kinderen weer te zien optreden voor de ouders, opa’s en oma’s, buren en andere geïnteresseerden.

Gesprekken met de leerkracht

Er zijn een aantal vaste momenten in het jaar waarop ouders contact hebben met de leerkracht:

• September: bij aanvang van het nieuwe schooljaar houden wij een startgesprek met de nieuwe leerkracht(en) van u kind(eren). Hier horen wij graag van u, hoe u uw kind ziet.
  • Februari/maart: 10 minuten gesprekken naar aanleiding het eerste verslag.
  • Juni: 10 minuten gesprekken naar aanleiding van het tweede verslag.

Wilt u een gesprek met de leerkracht, buiten deze standaard gesprekken om, is dat altijd mogelijk! Loop gerust binnen bij de leerkracht om en afspraak te maken, of stuur een mailtje met een verzoek.