Raad van Toezicht

Het bevoegd gezag van de school wordt gevormd door directeur-bestuurder en de Raad van Toezicht van de stichting PriMA ( Primair onderwijs Mondriaan Abcoude). De Raad van Toezicht  bestaat uit deskundige vrijwilligers, die allemaal zeer betrokken zijn bij onze school en ons dorp.

Een belangrijke taak voor de Raad van Toezicht is het in stand houden van goed openbaar onderwijs en hier ook toezicht op houden.

De Raad van Toezicht  voert met de MZR, de directeur-bestuurder gesprekken over het strategisch beleid voor de komende jaren: wat willen we bereiken, waarom willen we dat bereiken en hoe gaan we ervoor zorgen dat  dit ook bereikt kán worden. Dit heeft geleid tot een strategisch beleidsplan, een leidraad voor de jaren 2019 tot en met 2023.

Heeft u een vraag voor de Raad van Toezicht? Dan kunt u een email sturen naar  raadvantoezicht@obspietmondriaan.nl. Uw vraag wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord.

Berend Plant, voorzitter

Berend Plant