Alles onder één dak

Sinds februari 2016 is Kindcentrum Piet Mondriaan gevestigd in een schitterend nieuw gebouw met ruime binnen- en buitenspeelmogelijkheden. Het kindcentrum bestaat uit een openbare basisschool, een kinderdagverblijf, een peuterspeelzaal, en een buitenschoolse opvang.

Doordat de school en de verschillende opvangvormen onder één dak zijn samengebracht kunnen we beter inspelen op de individuele behoefte van uw kind. Wij leren onze kinderen heel goed kennen en kunnen hen daardoor goed ondersteunen bij het ontdekken en ontplooien van hun eigen unieke talenten.

Buitenschoolse opvang

Wanneer u aan het werk bent, kan uw kind na schooltijd terecht op buitenschoolse opvang Piet Mondriaan. Er is een buitenschoolse opvang in het gebouw en een Sport BSO. De sport BSO bevindt zich op het terrein van FC Abcoude. Uw kind(eren) worden hier uiteraard door medewerkers van kmn kind en co naar toe gebracht.

Buitenschoolse opvang is mogelijk op maandag t/m vrijdag van 14.15 uur tot 18.30 uur en in vakanties de gehele dag.

De voorschoolse opvang is dagelijks vanaf 7.30 uur geopend.

Voor een afspraak kunt u terecht bij: Patricia Schipper en Rens Juna. Of kijkt u op de website: www.kmnkindenco.nl

Patricia Schipper
Clustermanager
Aanwezig op: ma,di,do,vr

Email: p.schipper@kmnkindenco.nl

Rens Jurna
Senior Pedagogisch Medewerker
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag

Email: r.jurna@kindenco.nl

Tel. 06-51173931

Is uw kind dol op sport? Er worden ook leuke activiteiten bij de lokale sportverenigingen georganiseerd, zoals voetbal en hockey. Ook biedt Kind & CO Ludens een sport BSO aan., de kinderen worden hier met een busje naar toe gebracht.

Klik hier voor meer informatie over de buitenschoolse opvang.

Naschoolse activiteiten

Uitdagend activiteitenprogramma
Wij geloven in het belang van succesmomenten voor ieder kind. Daarom kunnen kinderen na schooltijd in ons eigen gebouw op zoek naar hun talenten. We hebben hiervoor een uitgebreid en uitdagend activiteitenprogramma. Denk hierbij aan yoga, programmeren, bucketdrumming en schaakles. Door de diverse activiteiten vinden we aansluiting bij ieder kind. Klik hier voor het programma. (Algemene voorwaarden)