Gymtijden

Groepen 1 en 2:

De groepen 1 en 2 maken maken voor spellessen of lessen met toestellen gebruik van het speellokaal. De kinderen kleden zich uit en gymmen in onderbroek en hemd. De inrichting van het speellokaal is prachtig. Alle materialen die nodig zijn voor goed kleuter gymnastiekonderwijs zijn aanwezig. De kleuters krijgen les van hun eigen leerkracht.

Groepen 3 tot en met 8:

De vakleerkrachten voor gym voor de groepen 3 t/m 8 zijn Annelieke Claessen en Stephan Hendrikx. Annelieke werkt op dinsdag en donderdag en Stephan op dinsdag en vrijdag. Alle gymlessen vinden plaats in de Kees Bonzaal.

Het gymrooster wordt jaarlijks aan het begin van het nieuwe schooljaar met ouders gedeeld. Iedere leerling van groep 3 t/m 8 heeft twee keer per week drie kwartier bewegingsonderwijs.