KERST & WINTERTUIN OP 17 & 18 DECEMBERFORT BIJ NIGTEVECHT

6 december 2022

KERST & WINTERTUIN OP 17 & 18 DECEMBERFORT BIJ NIGTEVECHT

Cultuurhuis Piet Mondriaan uit Abcoude en Natuurmonumenten slaan dit jaar de handen ineen voor een sfeervol kerstevenement. Het prachtige Fort bij Nigtevecht, dat in Abcoude ligt, wordt omgetoverd tot een kerstfort met kerstbomen, vuurkorven en lichtjes en aangekleed met een uitgebreid programma boordevol cultuur en natuur.

Doorlopend programma van Natuurmonumenten

Op zaterdag en zondag is er voor jong en oud van alles te beleven. Kom kijken naar de levende kerststal, maak een kerstdiner voor vogels, kom luisteren naar de fortwachter en boswachter over forten en dieren in de winter of doe mee met de OERRR-speurtocht en sluit die af met het roosteren van marshmallows.

Cultureel programma van Cultuurhuis Piet Mondriaan

Abcouds talent en grote namen van eigen bodem zorgen voor een prachtig cultureel programma in kerstsferen in de Poterne en de Genieloods. Kom genieten van een kindertheatervoorstelling geïnspireerd op een verhaal van Roald Dahl door de acteurs Carlijn van Ramshorst en Bartho Braat en kerstoptredens van het Gein en Angstelkoor, Dansstudio Sundance, het Creatoonkoor, zingABC.nl,
de leerlingen van Viktoria Pankatrova, het Da Capo’s Popkoor en de swingende
coverbands Stennis en Rhumble.

Kom je ook?Tijdens Kerst & Wintertuin op Fort bij Nigtevecht kun je op zaterdag 17 en zondag 18 december
van cultuur en natuur genieten van 11:00 tot 17:00 uur.
Meer informatie of een tijdslot reserveren? www.cultuurhuis.nu